poniedziałek, 23 lipca 2012

Wyniki konkursu !

Konkurs ogłosiłam dwa tygodnie temu. Prosiłam o zamieszczanie wpisów "Przepisy na Lody, Desery, Napoje, Dania, Mocno Chłodzące" na moim Fanpegu.
Wpisy były rożne od lemoniady, przez lody do owocowych przekąsek.
Wybrałam trzy, które trafiły w moje gusta.  Miałam problem z wyborem, gdyż pobadają mi się wszystkie zamieszczone przez Was propozycje. Dobrze, że nie musiałam wybierać tylko jednego;)). Następny konkurs już niebawem,także czekajcie na informacje;)

Zwycięzcami są:


Eat Me - Mienta  blog
Lody w 5 minut - lubię ułatwiać sobie życie a ten pomysł jest rewelacyjny!

Waniliowa Kuchnia
Lemoniada Brzoskwiniowa, to jest to co tygryski lubią najbardziej! 

Ostra na słodko
Smażone lody "chodzą za mną"od jakiegoś czasu, trafione w 10!

Gratuluje, proszę podać namiary 
 [klik]
abym mogła wysłać nagrody;)
 

5 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Ja jak zawsze przegapiłam, kiedy mi czasu na przyjemności wystarczy... :-)
    Ech, może na następny załapie się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij czas w szafie i wypuszczaj powoli, kiedy Ty tego będziesz chciała;)

      Usuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom i z wielkim żalem zwracam się do jednej z nich: może podzielimy się nagrodą, skoro mój przepis na lody smażone jest jedną z wygranych propozycji?
    Nieładnie... na blogu źródło przepisu też nie podane...

    http://domiwkuchni.blox.pl/2011/12/Lody-smazone.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko, przykro mi że zaistniała taka sytuacja,przeanalizuje to wszystko i podejmę decyzję co dalej...

      Usuń