piątek, 8 czerwca 2012

Makaron z truskawkami

Od dłuższego czasu "chciało mi się" makaronu z truskawkami i śmietaną. Tak proste. a jednocześnie smaczne danie. Zrobione w kilka chwil, co dzisiaj bardzo ułatwiło mi rozkład dnia;) Polecam!
Makaron z truskawkami.
Składniki:
(na dwie porcje)
  • makaron(u mnie kokardki) - 2 garście
  • śmietana - 2 łyżki ( z czubem)
  • cukier - 1 łyżka
  • truskawki - kilkanaście sztuk
 Wykonanie:
Gotujemy makaron, w/g instrukcji na opakowaniu. W między czasie 2 łyżki śmietany przekładamy do miski, dodajemy cukier i mieszamy - odstawiamy. Truskawki myjemy, usuwamy szypułki i kroimy w plasterki.
Makaron odcedzamy, przekładamy do miski ze śmietaną. Układamy na talerzach i na koniec dodajemy truskawki.
Proste i szybkie!
Smacznego;)
Truskawki 2012

6 komentarzy:

  1. U mnie dzis to samo, aczkolwiek jednak troszke inaczej :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, jak w dzieciństwie :) mniam mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To danie tak obłędnie wygląda, że można komputer lizać ! Wstyd przyznać, ale nigdy nie jadłam makaronu z truskawkami... Tam gdzie się wychowałam nie było zwyczaju, muszę w końcu wypróbować! Moja córa uwielbia makaron, ale nie cierpi owoców, może tak ją zachęcę do zjedzenia truskaweczek? :)
    I zupełnie z innej beczki - poznała Pani moją Kochaną Iwonkę na warsztatach w Wawie, ja niestety nie mogłam dołączyć do "łażenia" po stolicy, szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      moja córka nie lubi makaronu,a tutaj zjadła wszystko;)
      może następnym razem w Wawie będzie okazja i poznamy się.
      Pozdrawiam
      Magda

      Usuń
  4. Musze Kubusiowi zrobić, bo wygląda pysznie, a on jest "makaronożerca":)

    OdpowiedzUsuń