piątek, 8 lipca 2011

Ryż z warzywami

Danie które potrafię pochłaniać przez tydzień non stop:), być może to jakieś skrzywienie, ale jak mam  ochotę na warzywa to na całego, a do tego mój ulubiony ryż......

Składniki:
  • ryż biały - 150 gram
  • marchew mała(mrożona)  - 40 gram
  • kalafior mały(mrożony)  - 30 gram
  • brokuły mrożone ( koszyczki) 30 gram
  • sól pieprz do smaku
  • olej  do smażenia około 2 łyżki
 Składniki podałam na jedną porcję
Przygotowanie:
Gotujemy ryż,
rozmrożone warzywa kroimy drobno,
na oleju podsmażamy warzywa,
dodajemy ugotowany ryż
przyprawiamy
wkładamy do miseczki lub kubka i dajemy na talerz "do góry nogami"
Dekorujemy i podajemy:)
Ja osobiście dodaję do tego jajo sadzone i niczego więcej nie potrzeba:)

7 komentarzy:

  1. ślicznie podane, lekkie danie, idealne na moje zatrucie żoladkowe ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szana, biedactwo, wracaj prędko do zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się - ryż z warzywami to i mój ulubiony dodatek obiadowy - a nawet samodzielne danie. Pyszności pięknie podane!

    OdpowiedzUsuń