piątek, 18 maja 2012

Pieczarki w cieście


Pieczarki w cieście. Szybkie i bardzo proste danie do wykonania. Cóż więcej mam napisać?  Cierpię od kilku dni na kompletny brak weny. Wybaczcie, ale dzisiaj nie będzie treściwego wstępu. Mam tylko nadzieję że to chwilowe...
Składniki:
  • pieczarki - 200 gram
  • jajka - 4 sztuki
  • mąka - 2 łyżki
  • sól - 1/2 łyżeczki
  • pieprz - 1/2 łyżeczki
  • olej - 3-4 łyżki
Placki z pieczarkami

 Wykonanie:
Pieczarki oczyszczamy, kroimy w cienkie  plastry. Jajka kolejno wbijamy do miski - ubijamy przez 3 minuty mikserem. Dodajemy przyprawy (sól, pieprz) i mąkę. Delikatnie mieszamy i na koniec dodajemy do ciasta pokrojone wcześniej pieczarki. Rozgrzewamy tłuszcz na patelni. Smażymy placki na wolnym ogniu po 3 minuty z każdej strony - najlepiej jeśli brzegi są złote, a środek lekko podpieczony - jak dla mnie idealne ! 
Smacznego! 

3 komentarze:

  1. Mmmm! Pyszności! Muszę wypróbować Twój przepis. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danie : skonstruowałam" na szybko, przyszła kumpela,do mnie kumpela,a była po pracy, więc coś na szybko zrobiłam do jedzenia. Potem jeszcze jak zobaczyła na blogu racuchy też poprosiła. Więc ona obierała jabłka a ja kręciłam ciacho - lubię takie spotkania:)

      Usuń