niedziela, 3 czerwca 2012

Truskawki zapiekane w koglu moglu

Robiłam dzisiaj roladę bezową,(przepis niebawem) zostały mi żółtka. Chciałam je wykorzystać, przypomniałam sobie o przepisie Nebliny, na zapiekane truskawki w koglu moglu. Trochę go zmodyfikowałam, wyszło pysznie:)


Truskawki w koglu moglu

Składniki:
(na 2 porcje) 
  • żółtka - 4 sztuki
  • cukier - 2 łyżki
  • cukier waniliowy - 1 łyżeczka
  • truskawki  - 120 gram


 Wykonanie:
 
Truskawki umyć, usunąć szypułki. pokroić na mniejsze kawałki, rozsypać na dwie kokilki. Do żółtek dodać cukier waniliowy, ubijać widelcem lub mikserem jeśli wolicie. W czasie ubijania dodawać cukier. Gdy cukier się rozpuści, a masa zbieleje zalewamy  truskawki. Wstawiamy do nagrzanego piekarnika na środkową półkę z trybem termoobieg - pieczemy 15 do 20 minut.
Podajemy gorące.

Smacznego:)

Truskawki 2012





2 komentarze: