niedziela, 31 marca 2019

Sernik z kaszy jaglanej bez pieczenia

Sernik z kaszy jaglanej brzmi co najmniej intrygująco.
Do tego ciasta przymierzałam się od dłuższego czasu.
W końcu mobilizacja, zakup kliku składników i  miasto popełniłam .
Sernik przypomina z wyglądu, natomiast smakuje jak rafaello. Do sernika zrobiłam solony karmel z daktyli. Możecie zastosować różne sosy, takie które lubicie:)

Przepis z którego korzystałam: https://youtu.be/PJ2NQB8BfjI



Składniki:

  • 200 gramów kaszy jaglanej
  • 650 gramów mleczka kokosowego 
  • 50 gramów cukru lub erytrytolu
  • 80 gramów oleju kokosowego (rozpuszczony)
  • kilka kropel aromatu waniliowego 
  • 100 gramów mąki kokosowej



Wykonanie:

  1. Gotujemy.kasze jaglaną  do miękkości  na Mleczki kokosowym.
  2. Do ugotowanej lekko przestudzonej kaszy dodajemy olej kokosowy, aromat waniliowy, cukier lub erytrytol blendujemy na gładki masę
  3. Do masy dodajemy.make kokosową, mieszamy.
  4. Gotowa masę przekładamy  do tortownicy  (u mnie malutka tortownica)
  5. Wkładamy na kilka godzin do lodówki. 


Podajemy z ulubionym sosem:)))









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz