niedziela, 19 sierpnia 2012

Pomysł na ... Papirus - Testujemy (film)

Kochani, ale się umordowałam nad tym filmem, proszę wybaczcie niedociągnięcia. To jest mój pierwszy film jaki kiedykolwiek robiłam. Kuchnie mam malutką i osoby: ja plus kamerzysta to już mega tłok. Ale do rzeczy..
Dzięki marce Winiary mogłam wypróbować nowość: Pomysł na... Papirus i opowiedzieć Wam o wrażeniach smakowych oczywiście;)

Na początek zerknijcie na film..

 Moje wrażenia?
Kochani uważam, że to jest doskonałe rozwiązanie na szybki obiad. Proste w wykonaniu, dodam, że bardzo smaczne i  dobrze przyprawione danie. Myślę, że świetnie się sprawdzi na pikniku, czy pod namiotem. Zabieramy kilka pomysłów na .. papirus, na miejscu tylko patelnia, mięsko kupić  - smażymy dosłownie 10 minut i mamy gotowe danie.
Niżej pokazuje Wam fotkę dania, film nie oddaje całego efektu - niestety. Obiecuje że się poprawię:)
Pomysł, jest godny polecenia. Jeden z tych produktów, który Winiary po prostu się udał ! U mnie dostaje 6 z plusem,test zdany - Gratulacje!

6 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie ;) Jesli ktoś nie ma zbytnio czasu na wymyślne dania, to czemu by nie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie Cię zobaczyć! Czekam na inne testy i mam nadzieję również filmiki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w sklepie pewnie nie znajdę tego produktu przez najbliższe pół roku :-) Filmik fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super filmik Kochana! I pomysł bardzo ciekawy z tym papirusem :)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  5. filmik udany, a dzieki nie mu w ogóle zobaczyłam ze taki papirus jest w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujędziewczyny podniosłyście mnie na duchu;)

    OdpowiedzUsuń