niedziela, 26 sierpnia 2012

Ślimaki francuskie

Ostatno z ciasta francuskiego robiłam przekładaniec warzywny, zużyłam wtedy połowę ciasta. Pozostałą część trzeba było wykorzystać. Zrobiłam więc ślimaki z ciasta francuskiego. Szybkie,chrupiące małe co nieco.

Składniki:
  • 1/2 arkusza ciasta francuskiego
  • 4 łyżki dżemu (smak dowolny, u mnie truskawkowy)




Wykonanie:
  1. Rozgrzewamy piekarnik do 180*C
  2. Ciasto smarujemy dżemem, zwijamy w rulon, i tniemy na ok 1,5 cm krążki.
  3. Pieczemy około 15 minut z użyciem termoobiegu na środkowej półce.
*Ślimaki piekłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.



4 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają! Baaardzo apetycznie. Przydałyby się do kawki.

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie krążki do herbatki

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie, rolada z ciasta francuskiego, że ja na to nie wpadłam! :)

    OdpowiedzUsuń