niedziela, 4 marca 2018

Herbata na zimowe wieczory

Herbatę miałam okazję spróbować w Restauracji InoWino w Rybniku. Zakochałam sie w jej smaku. Aromatyczna, smaczna i chciałam więcej. Spróbowałam ją odtworzyć w smaku.Walory smakowe bliźniaczo podobne ku mojej radości :) Gdy Ty również jesteś smakoszem herbat owocnych, ta najprawdopodobniej Ci zasmakuje:)

Składniki:

  • herbata owocowa  (owoce leśne - sypana lub z torebki)
  • plaster pomarańczy
  • kilka goździków
  • łyżeczka cynamonu
  • łyżeczka miodu
  • wrzątek


Wykonanie:
Do naczynia z którego będziemy pili herbatę wrzucamy goździki, cynamon, miód herbatę.
Zalewamy gorącą wodą - zaparzamy klika minut.
Na koniec dodajemy plaster pomarańczy pokrojony w ćwiartki.
Pomarańcze wyciskamy w herbacie - co dodaje bardzo ciekawy posmak.
Prawda że proste?
Robie wrażenie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz