środa, 20 marca 2019

Smoothie Bowl

Smoothie Bowl to moje odkrycie na pożywne śniadanie i deser także! Jest szybkie w przygotowaniu. Przyodziane w owoce, oczy jedzą i dzieci też chcą. W ten sposób możemy przemycić szpinak..
Osobiście skradło moje serce :)



Składniki:


  • Garść szpinaku (u mnie świeży)
  • 2 banany
  • 1/2 szklanki wody lub mleka ( użyłam mleka)
  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka nasion Chia - opcjonalnie

Ponadto owoce jakie lubicie do ozdoby
u mnie:

  • kiwi banan i wiórki kokosowe



Wykonanie:


  1. Do miksera wysokoobrotowego lub  TM lub MCC  wkładamy szpinak, banany, mleko, płatki, nasiona chia.
  2. Miksujemy do momentu uzyskania gładkiej masy.
  3. Przelewamy do miski, dekorujemy ulubionymi owocami.
  4. Podajemy.

Proste, Szybkie. Pożywne. Zdrowe

1 komentarz: