poniedziałek, 14 listopada 2011

Wyróżnienie

Mój blog dostał wyróżnienie!
Cieszę się , iż podoba się mój blog i można tutaj znaleźć coś fajnego.

Zasady:
1. Zamieść wpis na swoim blogu informując o wyróżnieniu i o tym, kto Cię wyróżnił

2. Napisz 7 przypadkowych faktów o sobie

3. Wyróżnij 15 innych blogów

Mój blog wyróżniła Evita007, którą podziwiam.
Widząc jej potrawy chętnie schrupałabym je wszystkie - Bez wyjątku.
Evito - Bardzo Ci dziękuję:):):)

Oto 7 przypadkowych faktów o mnie:)
1. Mam 34 lata,mam wspaniałą rodzinkę (męża i córkę 7 letnią).
2. Uwielbiam drób, ciasto francuskie, ryż i pieczarki - jeśli danie zawiera którykolwiek z wymienionych składników, na bank jest pyszne;)
3. Gotowanie to mój "uspokajacz', gdy mam zły dzień idę do kuchni i coś tam konstruuje do jedzenia.
4. Nie lubię chamstwa i dwulicowości.
5. Lubię czytać Koonz'a i  Mastertona i... książki kucharskie;-)
6.W wolnych chwilach lubię po prostu poleżeć i pooglądać z rodzinką filmy lub bajki;-)
7. Jestem szczera do bólu, co nie ułatwia życia moim bliskim i nie tylko...

Czas na wyróżnienie innych blogów.
Szkoda że tylko 15, jest sporo więcej któr mnie się podobają. 
Wyróżnienie októre daje to za ciekawe przepisy, a w szczególności za  pasją którą widać, w każdym napisanym słowie autora bloga.
2.Blog który znam i od dłuższego czasu obserwuje http://dziecijedza.blox.pl/html
6.Blog Ilonkowo vel Uwielbiam gotować http://uwielbiamgotowac.blogspot.com/
13.Podziwiam tego chłopaka http://smaczniewkuchni.blogspot.com/
Jeszcze raz dziękuje za Wyróżnienie- jest dla mnie cenne;)









7 komentarzy:

  1. Łaaaa, strasznie mi miło!!! Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, to dla mnie bardzo wielki komplement :)) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Agiatis, ślicznie dziękuję :-) choć przyznam, że miło by było poczytać co Ci się u mnie podoba bo na pewno znajdzie się coś nad czym powinnam popracować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci ślicznie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja dziękuję Kochana:)
    bardzo miło mi się zrobiło:)

    buziaki dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie :) To bardzo miłe :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo , jestem mile zaskoczona i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam,że piszę dopiero teraz, ale u nas w domu istny szpital, wszyscy się pochorowaliśmy, (razem z naszym rocznym synkiem. Chciałam bardzo podziękować za wyróżnienie, to dla mnie bardzo dużo znaczy, że mój skromny blog spodobał się Tobie. Dziękuję raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń