czwartek, 29 września 2011

Polska Gotuje

Burda wydała kolejny numer magazynu "Polska Gotuje".


W nowej, zupełnie innej odsłonie, czy to było dobre posunięcie? 
Ocenę pozostawiam Wam.
 Znajdziemy tutaj przepisy posegregowane tematycznie, co mnie osobiście bardzo odpowiada
(dania kuchni gruzińskiej, z makaronu,  itp..) 
Dowiemy się wiele o pieczeniu chleba..
Ciekawe artykuły użytkowników portalu społecznościowego bobyy polecające:
"Smakowite Lektury"
 A także, wiele innych, wartych uwagi przepisów.
Mnie bardzo przypadł do gustu ten numer. 
Zawarte są w nim, nie tylko przepisy kulinarne, ale również  informacje o winie, serach, gadżetach kuchennych.Dowiemy się, gdzie warto usiąść i wypić  dobrą kawę, oraz w których restauracjach warto zjeść.
Jeżeli macie ochotę dowiedzieć się więcej, kupcie magazyn i przeczytajcie o Nas, piszę o nas, gdyż tutaj znajdziecie także mój przepis na faworki z kurczaka.
Zachęcam do zarejestrowania się na portalu Bobyy.  i dodawania  swoich przepisów.
  Wten sposób macie możliwość znaleźć się w gronie współautorów tego magazynu.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, zachęcam do czytania, przegląda przepisów,  może w nastepnym numerze będziecie Wy?
Powodzenia (^^,)




 


6 komentarzy:

  1. a wg mnie to całe to przedsięwzięcie o nazwie bobyy powstało tylko po to aby tanim kosztem pozyskać content... następnie go opakować i sprzedać powierzchnię reklamową...
    Do dziś nie usunęli bloga które dodali przez RSS, nie odpisują na maila ani formularze kontaktowe.
    Oczekuję przekazania praw autorskich do rzeczy publikowanych w tym portalu...
    wg mnie to zły przykład "społeczności".

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie mam nic do zarzucenia w/w portalowi, odpisują na maile. Jeśli masz jakieś uwagi odsyłam na portal i kontakt z osoba która Ci odpowie na twoje pytania:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam uwag do Ciebie :-)
    natomiast wrażenia z kontaktu z ww portalem negatywne... nie odpowiedzieli na 5 maili to i nie odpowiedzą na szósty - szkoda mi czasu.
    Pozdrawiam

    ps. oczywiście w poprzednim komentarzu miało być "oczekują" a nie oczekuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że nie masz uwag do mnie ;)
    Mam nadzieję że w końcu odpowiedzą i przekonasz się, że nie jest tak źle..:)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo bloggerów zrezygnowało z publikowaniu przepisów na bobby.pl gdy tylko spostrzegli, że za friko nabijają kasę wydawnictwu. Jestem sceptyczna tego typu działalności...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mirabelko, wypowiem się za siebie, nie chce tutaj bawić się w adwokata itd...
    Dodając przepis na jakikolwiek portal, chce się podzielić nim. Po drugie, gdy ktoś zauważy w/w przepis i uważa, że to moje pichcenie jest ok. i chce to opublikować z moim wizerunkiem, za moją zgodą, w jakimkolwiek magazynie za free i godzę się na to - z góry wiem że tak jest. Gdy widzę publikację mojego przepisu, z moim zdjęciem, czyta to rodzina i widzę ich uznanie, podziw i dume to mi wystarcza.
    Czasem jest tak, że zapłaci mi ktoś za publikacje - podwójne szczęście.
    Co do zarabiania na Nas - kiedyś szef jednej z firm miał problem z pracownikiem który ciągle nieustannie żądał podwyżki, bo mu sie należy za dobrą prace - dostał raz i drugi za trzecim szef odmówi. Pracownik sie zbuntował podsumuwując go - ale ile ty zarabiasz, a nam płacisz grosze. Na to szef - mam pomysł, płacę ile mogę,za wykonanie Waszej pracy,jednocześnie chcę mieć coś z tego. Chcesz zarobić więcej zrób to samo. Pracownik bał sie zaryzykować i odpuścił. Skoro uważa ktokolwiek że zarabiają na bloggerach w bezczelny sposób, nie widzę problemu abyście sami utworzyli taki portal i spróbowali sił samodzielnie zarabiać na swoich przepisach ;-)
    Łatwo jest oskarżac, oceniać. Ja osobiście nic do w/w portalu nie mam, póki co cieszy mnie każdy opublikowany przepis, a jeśli Was nie, trudno, Wasz wybór:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń