wtorek, 8 maja 2012

Luzowanie ćwiartki z kurczaka - foto

Luzowanie/trybowanie ćwiartki z kurczaka nie jest trudne. Wystarczy odrobina cierpliwości, ostry nóż i jesteśmy w stanie usunąć kości z ćwiartki/udka bez problemu.
Mam nadzieję iż zdjęcia pokazują kolejno etapy tej czynności i z łatwością zrobicie to sami. Zdjęcia robiła moja córka;) bez niej trudno byłoby mi pstrykać fotki kolejno krok po kroku  z rękoma całymi z kurczaka.
No to do dzieła;)
Krok 1


krok 2

krok 3


krok 4

krok 5

krok 6

krok 7

krok 8

Gotowe

wyluzowane ćwiartki


Wyluzowaną/wytrybowaną ćwiartkę z kurczaka możemy nadziać farszem i piec na grillu, w piekarniku.  Ja upiekłam tym razem na grillu bez farszu - tak na początek. Zauważyłam,iż skróciło czas pieczenia mięsa o połowę ;-) Możemy usunąć skórkę lub ją zostawić jak lubicie.

5 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy post. Musiałabym jednak zobaczyć to na "żywo"
    Pozdrawiamy Tapedna

    OdpowiedzUsuń
  2. Z filmowaniem mi nie wychodzi ale pokombinuje coś w tym temacie;)
    Pozdrawiam
    M!

    OdpowiedzUsuń
  3. Makabryczne te zdjęcia :) nie cierpię widoku surowego mięsa, dlatego też w sumie rzadko je jadam, ale post pożyteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ciekawe, ciekawe ja nigdy tego nie robiłam :-) Musze spróbować, po takiej instrukcji na pewno wyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że będzie przydatna. Chce jeszcze spróbować dodać wyluzowanie kurczaka -bez przecinania go. Nie wiem czy w formie zdjęć czy filmu. Nie wiem jak się do filmu zabrać. Pomyślę nad tym jeszcze.
      Pozdrawiam
      M!

      Usuń