poniedziałek, 2 lipca 2012

Konkurs z foremkami do lodów w tle;)

Jak ten czas leci, blog mój ma już (a może dopiero?) roczek;) Z tej okazji chciałbym zaprosić Was na konkurs. Nagroda skromna,ale mam nadzieję przydatna. To  zestawy foremek do lodów z IKEA.  Wygrywają 3 osoby, które moim zdaniem  przedstawią najciekawszą  propozycję na ochłodę.

Nagrody dla 3 osób
Co trzeba zrobić?
1.Nastąpiła fala upałów, więc poproszę Was o przepisy na Lody, Desery, Napoje, Dania, Mocno Chłodzące.
2. Przepisy wraz ze zdjęciami potrawy proszę zamieszczać na moim FanPage'u, jesli przy okazji polubicie będzie mi bardzo miło - ale nie jest to warunek konieczny ;)
3. Konkurs trwa od 05.07.2012 do 19.07.2012
4. Konkurs sponsoruję osobiście w 100%, za nagrody i wysyłkę odpowiadam ja.
5.Jedna osoba może wstawić jeden przepis
6. Kontakt na dane, do wysyłki w przypadku wygranej to 7 dni. W przypadku nie dostarczenia danych adresowych nagroda przechodzi na inną osobę.
7.Informacja o wynikach konkursu zostanie zamieszczona 23.07.2012
Powodzenia!

Ps. proszę aby wpisy były w formie postu nie linku do bloga:)


8 komentarzy:

  1. Skromna nagroda? Kobieto! Toż ja marzę o tych foremkach!!! Najbliższa Ikea jest 150 km stąd :( Tak więc już biegnę szukać odpowiedniego przepisu!

    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że przypadła Ci do gustu nagroda;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego roczku no i kolejnych latek pysznego blogowania. A co do nagrody zgadzam się z Russkaya. Jest super :) Zwłaszcza że wiele osób ma do najbliższej Ikei daleko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz Kochana :-)Ja te foremki też chce :-) Napatrzyłam się na Twoje inspiracje lodowe i też bym pokombinowała :-)
    Sto lat! To już cały rok! Wszystkiego naj, naj :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Mam nadzieję że zamieścisz swój przepis także;)

      Usuń
    2. Oczywiście!!! Nie przegapię takiej szansy :-)

      Usuń
  4. 100 lat! Świetny blog i przypisy:) Nagroda też fajowa, więc idę myśleć nad propozycją;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń