wtorek, 20 listopada 2012

Słodki konkurs z Winiary

Witajcie, dawno u mnie nie było konkursu. Dzięki uprzejmości Winiary mam przyjemność zaprosić Was do szybkiego i smacznego konkursu. Zrobiłam deser przy pomocy produktu "Pomysł na.....Creme Carmel", dodałam do niego gorące jabłka oblepione karmelem. Podoba mi się to połączenia, jak i połączenie zimnego deseru z ciepłymi jabłkami.

Składniki:
  • pomysł na Creme Carmel
  • 250ml śmietanki
  • 250ml mleka
  • 2 jabłka
  • łyżeczka cukru
Wykonanie:
  1. Crem carmel przygotowałam w/g instrukcji na pakowaniu. 
  2. Przelałam do foremek silikonowych, ostudziłam i przełożyłam do stężenia do lodówki na 1,5h.
  3. Jabłka obrałam, pokroiłam w kostkę, przełożyłam do rondelka dodałam łyżeczkę cukru i łyżkę wody. 
  4. Chwilę dusiłam pod przykryciem.
  5. Mieszankę do sosu wsypałam do szklanki, zalałam gorąca wodą (50ml), wymieszałam i od razu wlałam do jabłek. 
  6. Gotowałam na wolnym ogniu do ponownego zagotowania sie sosu. 
  7. W między czasie wyciągnęłam deser z lodówki i przełożyłam na talerze, gotowymi jabłkami w karmelu otuliłam róże. 
  8. Podałam od razu.
Smacznego!


Obiecany konkurs;)

Co trzeba zrobić?

Tutaj w komentarzach proszę abyście napisali jakie owoce Wy byście dodali do deserów Winiary:
"Pomysł na .... Panna Cottę z sosem truskawkowym"
lub
"Pomysł na ... Crem Carmel z sosem karmelowym"
lub
"Pomysł na ... Tiramisu o smaku amaretto"
 i dlaczego właśnie te?

Zasady konkursu:
1. Konkurs trwa od 20.11.2012 do  27.11.2012 
2. Organizatorem konkursu jestem ja.
3 Sponsorem nagród:  3 razy zestaw pomysłów na.. Panna cottę, Tiramisu i Creme Carmel jest firma Winiary
4. Od siebie dodaję dla osoby, która zajmie 1 miejsce dodatkowo trzy silikonowe róże, takie same, które użyłam do wykonanego wyżej deseru.
5. Nagrody wysyłamy tylko na terenie RP
6. Zwycięzców wybiorę następnego dnia od zakończenia konkursu.
7. Zwycięży osoba której wpis " przemówi" do mnie i będę chciała wykonać deser w/g jej pomysłu. Forma dowolna, proza, wiersz, piosenka, fraszka - bawcie się dobrze;) 

Powodzenia życzę i miłej zabawy.