czwartek, 4 lipca 2013

Chleb Alpejski - test mieszanki

Wspominałam Wam na Fan page o email'u który otrzymałam w ramach współpracy z.. no właśnie nie napisałam z kim.   Napisałam jednak że było konkretnie, rzeczowo i bez zobowiązań - jeśli będę uważała iż warto napisać o "Ich" produkcie to napiszę. Wypróbowałam, zjadłam i uważam że warto. Mowa o mieszankach do wypieku chleba, wystarczy dodać wodę wyrobić ciasto i możemy cieszyć się domowym chlebem czy też pizzą;)
Na pierwszy ogień poszedł chleb Alpejski, przeczytałam opis na opakowaniu, faktycznie nie zawiera GMO, żadnych E itp.



Paczka startowa, tak ją nazwano wyglądała tak:

Aby wykonać chleb przy użyciu mieszanki dodajemy tylko wodę. Dokładnie opisano krok po kroku co należy robić w przypadku wypieku w piekarniku jak i w maszynce do wypieku.
Zrobiłam jeszcze inaczej, wyrobiłam ciasto w automacie do wypieku chleba, ciasto uformowałam i wstawiłam do piekarnika.
Po wyciągnięciu położyłam na kratkę, poczekałam aż wystygnie i pierwsze cięcie... Chleb ma chrupiącą skórkę, jest miękki w środku, nie kruszy się:)


Jestem zadowolona z mieszanki, mam zamiar przetestować ich więcej, a WY jak zapatrujecie się na takie mieszanki? Jestem ciekawa Waszych opinii.

Mieszanki do wypieku można nabyć: www.chlebnazdrowie.pl oraz www.wypiekacz.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz