czwartek, 12 września 2013

Pieczarki panierowane

Prosta przekąska, czy też dodatek do obiadu. Robiłam wielokrotnie, lecz umknęło mi, iż nie mam przepisu na blogu. Może jednak przepis przyda się początkującej osobie. Dodałam trochę ziół, co wzbogaciło ich smak.

Składniki:
  • 250g pieczarek
  • 2 jajka
  • szklanka bułki tartej
  • 2 szczypty soli
  • szczypta pieprzu kolorowego
  • szczypta oregano
  • tłuszcz do smażenia



Przygotowanie:

  1. Pieczarki oczyszczamy miękką szczotką, następnie obieramy, odcinamy ogonki, 
  2. Rozbijamy jajka w głębokim talerzu, dodajemy sól, pieprz i oregano, roztrzepujemy jajka.
  3. Do drugiego talerza przesypujemy bułkę tartą.
  4. Pieczarki panierujemy maczając każdą w jajku następnie w bułce tartej (dwa razy)
  5. Na rozgrzaną patelnię wlewamy tłuszcz  (u mnie oliwa)  smażymy partiami pieczarki z obu stron na rumiano.
  6. Przekładamy na papierowy ręcznik, aby obciekł tłuszcz. Podajemy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz