czwartek, 24 maja 2012

Lody bananowe na patyku

Lody bananowe, kolejna wersja z owoców które uwielbiam. Są pyszne i bezproblemowe w przygotowaniach;). Wystarczy wszystkie składniki zmiksować wsadzić do zamrażalnika - odczekać i wcinać lody własnej roboty.
Lody bananowe
Składniki:
(na 4 porcje)
  • Banan -1 sztuka
  • kefir lub jogurt naturalny - 4 łyżki
  • miód - 2 łyżki
Lody Bananowe
Wykonanie:
Banany kroimy w plasry, przekładamy do blendera/melaksera. dodajemy 4 łyżki jogurtu lub kefiru, do tego 2 łyżki miodu. całość miksujemy na miazgę. Przelewamy powstałą masę do foremek. Wstawiamy do zamrażalnika najlepiej na całą noc, jeśli nie możecie się doczekać, to po trzech godzinach powinny być dobre.
Smacznego;)

9 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę sobie kupić takie foremki!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam każdy deser bananowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś przejadłam się bananmi i nie jadłam ich prawie 5 lat. potem znowu zaczęłam i gdzie tylko mogę wsadzam banany aby je wcinać:)

      Usuń
  3. Mniam, pyszności. Uwielbiam wszystko, co bananowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie sprawić takie foremki, dzięki nim lody wyglądają rewelacyjnie, dzieci będą zachwycone ;-) Super przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam te foremki ze względu na córke;)

      Usuń