wtorek, 14 stycznia 2014

Pasta z pieczonego kurczaka

Gdy robię kurczaka z rożna, czasem zostaje nam sporo mięsa, zwykle robiłam sałatki, czy też zjadaliśmy "na zimno" do pieczywa. Ostatnio stwierdziłam że zrobię pastę z kurczaka do pieczywa. Pomysł okazał się rewelacyjny! Pasta znika szybko ku mojej radości ;)

Składniki:
  • 2 pojedyncze piersi z pieczonego kurczaka
  • 1 szklanka plus 1łyżka śmietany
  • 1łyżka musztardy
  • sól do smaku
  • pieprz młotkowany z kolendrą do smaku (u mnie  sporo)
  • pęczek szczypiorku


Wykonanie:
  1. Usuwamy skórę - nie jest tutaj potrzebna.
  2. Mięso możemy zmielić w maszynce do mielenia mięsa, lub porwać na mniejsze części dodać śmietanę i musztardę, następnie blenderem potraktować  - wybrałam właśnie tą opcje.
  3. Po dokładnym zmiksowaniu sprawdzamy gęstość pasty, gdy nie będzie dawała nam możliwości swobodnego smarowania na pieczywie dodajemy jeszcze po łyżce śmietany, do uzyskania pożądanej przez nas konsystencji  - mieszamy.
  4. Przyprawiamy w/g uznania, my lubimy pikantnie więc pieprzu dosyć sporo wrzucałam, Wy po szczypcie dodawajcie, sprawdzając w którym momencie Wam odpowiada smak.
  5. Na końcu dodajemy pocięty szczypior, mieszamy całość,
  6.  Podajemy ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz