wtorek, 16 czerwca 2015

Cieciorka pieczona na ostro

Przepis na to cudeńko zobaczyłam na Facebooku w grupie Zdrowo Podjeść, przymierzałam się do niej już od dawna. Nadszedł ten dzień i ja popełniłam ów cieciorkę na ostro. Przyprawy dodałam w/g własnych potrzeb i upodobań :)




Składniki:
  • 2 szklanki cieciorki
  • 2-3 łyżki oleju
  • łyżeczka ostrej papryki
  • łyżeczka gruboziarnistej  soli 
  • płaska łyżeczka słodkiej papryki
  • płaska łyżeczka kolorowego pieprzu
  • pół łyżeczki oregano



Wykonanie:
  1. Cieciorkę moczymy 24 godziny - nie skracamy tego czasu,potem dobrze osuszamy. 
  2. Do miski wlewamy olej, dodajemy przyprawy, mieszamy, dodajemy  osuszoną cieciorkę.
  3. Całość dokładnie mieszamy, cieciorkę przekładamy na wyłożoną pergaminem blachę od piekarnika. Wstawiamy na 30 minut do nagrzanego do 180*C piekarnika.
  4. Przekąska gotowa - Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz