niedziela, 26 maja 2019

Zupa Koperkowa z Ryżem - Lidlomix

Przepis na zupę jest inspiracją ze strony przepisowania.pl Zupa koperkowa z ryżem była robiona przeze mnie wielokrotnie. Tym razem pokusiłam się o małą zmianę, która okazała się równie smacznym pomysłem. Zupę wykonałam przy pomocy potocznie nazywanym Lidlomix'em :)
TUTAJ możecie zobaczyć film jakie kroki wykonywałam do zrobienia potrawy.



Składniki:
  • 120 gramów obranych i pokrojonych w talarki warzyw ( marchew i pietruszka korzeń)
  • około 1600 ml bulionu ( warzywny, drobiowy jaki lubicie)
  • 2 saszetki mieszanki ryżu z groszkiem marchewką i przyprawami
  • około 80 ml śmietanki 30%
  • koper w.g uznania

Wykonanie:

  • Do lidlomixa wkładamy marchew z pietruszką, dodajemy mieszankę ryżową*, zalewamy bulionem.
  • Zamykamy nastawiamy przy zamkniętej miarce na czas:25 minut - obroty wsteczne 2 - temperatura 100*C
  • Gdy będziemy mieli około 5 minut do końca czasu gotowania wkładamy koper i śmietanę.
  • Zupa gotowa do podania.
*mieszanka sama w sobie miała przyprawy - więc nie dodawałam przypraw, gdy dodacie ryż warto przyprawić do smaku w.g waszych potrzeb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz