piątek, 16 września 2011

Pierś z kurczaka w obręczy z papryki.

Robiłam kiedyś takie kotlety z piersi bez papryki.  Na ten pomysł wpadłam gdy oglądałam jakąś książkę kucharską, ale tam była polędwica w obręczy. Na obiad miałam właśnie pierś, więc zaryzykowałam takie połączenie.  Jak dla nas rewelacja, czy Wam też będzie smakowało?

Składniki:
( składniki na 4 do 5 obręczy)
  • pierś z kurczaka pojedyncza - 1 sztuka
  • jajko - 2 sztuki
  • majonez - 2 łyżki
  • mąka pszenna - 2łyżki
  • sól, pieprz, curry - po 1/2 łyżeczki
  • papryka czerwona - 1 sztuka
  • ser żółty tarty - 3 łyżki
  • olej do smażenia - 3 łyżki
 

Wykonanie: 
  1. Jajka, majonez, mąkę, ser żółty przyprawy wszystko razem mieszamy (można dodać zioła i/lub pieczarki) 
  2. Pierś z kurczaka kroimy w kostkę i dodajemy do ciasta.  
  3. Kroimy paprykę w grube plastry, kładziemy je na rozgrzany tłuszcz, a następnie piersi do środka papryki. 
  4. Smażymy na wolnym ogniu pod przykryciem.  
  5. Mnie to zajęło około po 7,5 minuty z każdej strony.






























2 komentarze:

  1. Świetny pomysł;) Musiało być pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam wg. Twojego przepisu ;) Bardzo dobre, chociaż brakowało mi w nich trochę takiego wyraźnego akcentu. Ja dodałam sos czosnkowy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń