niedziela, 19 lutego 2012

Romansik drobiu z warzywami

Ach ten drób!. Uwielbmy go!  Można podawać w różnych formach, nieskończenie wielu pomysłach. Za każdym razem wpadnie mi coś nowego do głowy. Tym razem strzał padł na romansik drobiu z warzywami. Skąd nazwa? Oglądałam jakiś serial w tv, a właściwie słuchałam, gdyż mam tak "mega" dużą kuchnie z której nic nie widać i pozostaje mi nadsłuchiwać co dzieje się na zewnątrz
Składniki:
Rolada drobiowa:
  • Filet z kurczaka (pojedynczy) - 2 szuki
  • warzywa mrożone - 200 gram (brokuł, kalafior, marchew)
  • ser żółty starty - 1 łyżka
  • sól pieprz -  do smaku
  • przyprawa do drobiu - 2 szczypty (przyprawiamy filety)

Panierka:
  • bułka tarta - 1 szklanka
  • mąka - 1/2 szklanki
  • jajko - 1 sztuka

  Pieczenie:
  • olej lub owliwa - 2łyzki
(smażymy roladę na nim)
  • masło - 1 łyżka
(smażymy farsz)


Wykonanie:
Warzywa wcześniej rozmrożone kroimy w drobną kostkę. Cebule obieramy także kroimy w drobną kostkę. Na maśle smażymy cebulę ,gdy delikatnie się zeszkli dodajemy warzywa, mieszamy, przyprawiamy solą i pieprzem. Wyłączamy gaz dodajemy starty żółty ser -mieszamy. Ser nam zwiąże wszystkie składniki. Filety delikatnie rozklepujemy, przyprawiamy przyprawą do drobiu.Nakładamy na fileta farsz zwijamy. panierujemy w mące jajku i bułce tartej. Smażymy około 7 minut z każdej strony na średnim ogniu. Podałam z ryżem, ale możecie podać z tym, na co aktualnie macie ochotę .
 Smacznego.

5 komentarzy:

  1. Pyszna propozycja na obiad:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubóstwiam takie romansy!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.gastronomygo.blogspot.com
    szana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać udany ten romansik :-) Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie romansiki :)

    OdpowiedzUsuń