piątek, 16 marca 2012

Panga panierowana ze smażonymi pomidorami podana

Pangę zwykle robię córce, gdyż ona nie chce na talerzu ryby w całości. Woli filety, także nie będę jej uszczęśliwiać np. pstrągiem. Piekę jej pange  - białą. Tym razem jednak podałam ją, ze smażonymi pomidorami.... tak tak panierowane smażone pomidory.
Rewelacyjny wynalazek, niestety  to nie ja go wymyśliłam, zobaczyłam na jednym z blogów. Dzisiaj postanowiłam odszukać gdzie i Google prawdę powiedziało i Autorkę odnalazło jest nią Paula.
 
 
Składniki:
(składniki na jedną porcje)
  • Panga biała(filet) - 1 sztuka
  • Pomidor - 1 sztuka
  • bułka tarta -  1 i 1/2 szklanki
  • jajko(do ryby) - 1 sztuka
  • jajko( pomidor) - 1 szuka
  • sól - 2 szczypty
  • pieprz( pomidor) - 1 szczypta
  • olej - 2 do 3 łyżek

 

Wykonanie:
Pangę solimy, odstawiamy na kilka minut. W tym czasie przygotowujemy 2 głębokich talerzach jajka, w płytkich talerzach bułkę tartą. Rozkłócamy jajka. Panierujemy pangę, bułka - jajo - bułka, w ten sam sposób panierujemy pomidora uprzednio go przyprawiamy pieprzem. Pangę smażymy po około 10 minut z jednej strony. W połowie smażenia na drugiej patelni smażymy pomidory. Szybkie i bardzo proste danie;)
Córce podałam z jej ulubionymi frytkami. Smacznego!

2 komentarze:

  1. Smażone pomidorki kocham. Najbardziej chyba smakują mi żółte;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółtych jeszcze nie miałam okazji wypróbować;)

      Usuń