piątek, 1 listopada 2013

Makaron z serem na słodko

Makaron z serem na słodko dla wielu to smaki dzieciństwa, u mnie jednak w domu nie jadało się makaronu w ten sposób podanego. Były pierogi z serem których jako dziecko nie chciałam jeść - teraz uwielbiam. Ten makaron przypadł mi do gustu, bardzo. Nurtuje mnie pytanie, czy jako dziecko tak samo by mi posmakował ;) Macie też w pamięci dania, których nie chwieliście zjeść za nic w świecie jako dzieci a teraz się nim zajadacie?


Składniki:
  • opakowanie makaronu ( u mnie 250g)
  • kostka sera białego ( u mnie półtłusty 250g)
  • 2 łyżki śmietany ( 22%)
  • 2 łyzeczki cukru waniliowego
  • 2 łyżki cukru
  • sól do posolenia makaronu
  • opcjonalnie cynamon 

Wykonanie:
  1. Gotujemy makaron w/g instrukcji na opakowaniu - al dente, następnie odcedzamy.
  2. Pozostawiamy w tym samym garnku na małym ogniu dodajemy śmietanę cukier, cukier waniliowy, mieszamy.
  3. Na koniec dodajemy "krusząc" ser biały, ponownie mieszamy, gdy składniki się połączą podajemy.
Szybki, zarazem prosty w przygotowaniu obiad. kilka składników i gotowe.
Smacznego!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz