środa, 25 września 2013

Szaszłyki drobiowe w sosie słodko kwasnym

Witajcie! Nie było wpisów przez jakiś czas, niby  mam więcej czasu, możliwości, ale dużo się dzieje w moim życiu, co skutkuje spadkiem aktywności na blogu - niestety...
Wracając do przyjemniejszej części, mianowicie do przepisu. Zrobiłam szaszłyki w sosie słodko kwaśnym, zauroczona jestem tym sosem, do tego stopnia iż podjadam go z butelki... 
Większość z Was wie, iż drób po prostu uwielbiam pod każdą postacią, więc połączyłam te dwa elementy (sos i kurczaka). Wyszło smacznie, ba nawet moja córka sama o to poprosiła - sukces osiągnięty, mój niejadek woła o jedzenie sama!

Składniki:

  • 2 pojedyncze piersi z kurczaka
  • 2 szczypty soli
  • 2 szczypty pieprzu kolorowego
  • 2 łyżki sosu słodkiego  chili (u mnie Tao Tao)
  • 2 łyżki oliwy


 Wykonanie:

  1. Piersi z kurczaka płuczemy, usuwamy zbędne błony, następnie kroimy w cienkie paski.
  2. Nabijamy na patyczki do szaszłyków, przyprawiamy solą i pieprzem kolorowym.
  3. Oliwę łączymy z sosem słodko kwaśnym, pędzelkiem smarujemy (obficie) szaszłyki mieszaniną, odstawiamy na  20 minut
  4. Smażymy na rozgrzanej patelni (u mnie grillowa) na rumiano z każdej strony.
  5. Po usmażeniu możemy polać dodatkowo jeszcze sosem, podajemy z ryżem, frytkami lub sałatka.
Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz