piątek, 29 listopada 2013

Makaron z patelni

Obiad na szybko, makaron z dodatkami bardzo lubię;) W ogóle makarony ostatnio mnie pochłonęły, dodatkowo mąż przywozi mi co rusz nowinki z Włoch, cudaśne kształty, wzory :) Makaron z patelni to dobra propozycja dla zabieganych, łatwy w przygotowaniu, także każdy sobie z nim poradzi ;)

Składniki:
  • opakowanie makaronu ( u mnie gniazdka włoskiego makaronu dwu kolorowego)
  • 250 g pieczarek
  • 1 filet z kurczaka
  • 4-5 różyczek brokuła (u mnie mrożony)
  • 4-5 różyczek kalafiora ( u mnie mrożony)
  • 1 łyżka masła
  • 1/2 szklanki jogurtu naturalnego
  • 2 szczypty soli
  • 1 szczypta pieprzy czarnego
  • 2 szczypty pieprzu młotkowanego z kolendrą 
Wykonanie:
1. Makaron gotujemy w osolonym wrzątku al dente - odcedzamy
2. Kroimy w plastry pieczarki, następnie przekładamy na suchą rozgrzaną patelnię pieczarki - od razu solimy. Pieczarki puszczą soki, gdy woda wypruje dodajemy masło, pokrojonego w kostkę kurczaka.
3. Przyprawiamy pieprzem czarnym i młotkowanym z kolendrą.
4. Dodajemy różyczki brokuła i kalafiora
5. Po chwili dorzucamy makaron i zalewamy jogurtem.
6. Mieszamy aby jogurt oblepił wszystkie składniki.
7. Podajemy od razu po przygotowaniu, możemy posypać dodatkowo ulubionym serem plus zioła ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz