sobota, 22 czerwca 2019

Owsianka z malinami - Fit śniadanie

Śniadanie to ważny posiłek każdego dnia, długo śniadań nie jadałam, czego skutki są widoczne..
Powoli zmieniam nawyki żywieniowe  - zaczynam inwestować swój czas w śniadania. Od czegoś warto zacząć :)
Tym razem chciałam Wam pokazać śniadanie szybkie - gdy masz sprzęt typu Thermomix,  Monsieur Cuisine Connect.
Oczywiście wszystko można zrobić bez użycia tych sprzętów, trzeba wtedy pilnować owsianki i mieszać aby nie przypaliła się :)
 Przepis w formie wideo na dole  posta :)



Składniki na jedną małą porcje:
  • 4 łyżki płatków owsianych 
  • 1 łyżka wiórków kokosowych
  • 3/4 szklanki mleka 1,5% można zastąpić roślinnym
  • miód,
  • maliny
* mozna dodawać ulubione owoce
** ostatnio zamiast wiórków dodałam łyżkę nasion chia i zwiększyłam minimalnie ilość mleka.



Wykonanie: 
Jeśli używasz sprzętu:

  1. Wsypujesz płatki, wiórki mleko, nastawiasz na 10 minut, 2 obroty wsteczne temperatura 90- 95*C
  2. Po tym czasie wykładasz do miseczki, dekorujesz malinami dodajesz miód.
  3. Szybko i smacznie :)

Gdy robisz tradycyjnie:

  1. Mleko wlewasz do garnka dodajesz płatki i wiórki kokosowe.
  2. Gotujesz 10-12 minu na wolnym ogniu ciągle mieszając,
  3. Przekładasz do miseczki, dekorujesz, polewasz miodem...

Smacznego :)

Youtube:
 



2 komentarze:

  1. Śniadanie to według ekspertów żywienia najważniejszy posiłek dnia, więc na pewno nie warto z niego rezygnować. Ja śniadanie jem codziennie, choć nie zawsze mam czas na przygotowywanie jakichś wyszukanych propozycji. Twój pomysł bardzo mi się spodobał. Zrobienie owsianki nie powinno zająć dużo czasu, a dodatek (moich ulubionych) malin z pewnością sprawi, że śniadanie będzie pyszne i zagwarantuje energię na co najmniej kilka godzin. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń