piątek, 20 lipca 2012

Pstrąg owinięty boczkiem

Pstrąg z grilla, boczek, w środku masełko z pietruszką - aromaty przenikają się wzajemnie, a ryba zyskuje na smaku. Tak tego potrzebowałam!


Składniki:
(na 2 porcje)
  • pstrąg - 2 sztuki
  • boczek (długi cienkie paski) - 8-9 pasów
  • sól, pieprz - do smaku
  • natka pietruszki posiekana - 2 garście
  • masło - 2 łyżki
 
 Wykonanie:
  1. Rybę oczyszczamy usuwamy łuski, następnie dokładnie płuczemy i osuszamy papierowym ręcznikiem.
  2. Masło w temperaturze pokojowej łyżką dodajemy do miski.
  3. Do masła wrzucamy pokrojoną natkę pietruszki, sól i pieprz - mieszamy w celu połączenia składników.
  4. Plastry boczku układamy jeden obok drugiego ( nakładamy brzegami na siebie)
  5. Zawijamy rybę ściśle boczkiem.
  6. Przekładamy na rozgrzany grill.
  7. Smażymy około 15 minut z każdej strony 
* Smażyłam na elektrycznym grillu. Gdy pstrąga będziecie przygotowywali na tradycyjnym, owińcie rybę dodatkowo sznurkiem - boczek nie będzie zwisał z rusztu.

 
 

5 komentarzy:

  1. Pstrąg - jedna z moich ulubionych ryb. w takim wydaniu jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pstrąg to fajna rybka jest;))) Bezproblemowa w przygotowaniu i można pokombinować smakowo;)

      Usuń
  2. Ale pyszności, robiłam już pstrąga z masłem i czosnkiem, ale z boczkiem jeszcze nie, czas nadrobić, kupiłam w lidlu ładne pstrągi, jutro będą na obiad, dobrze że mam urlop i można grillować w tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, taki pstrąg! z pewnością pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bosko! Ryby z grilla są naszym wielkim smakołykiem, ale w boczku jeszcze nie próbowaliśmy, super!

    OdpowiedzUsuń